mylife4ever

Alla inlägg under december 2010

Av Alexandra - 31 december 2010 18:47

Gott nytt år.....Snart ska jag äta plankstek!!!! Gottigott

Av Alexandra - 30 december 2010 19:36

   Jag kanske bloggar imorgon (om jag hinner) GOTT NYTT ÅR TILL ER ALLA 



Snälla kommentera!!


  

Av Alexandra - 29 december 2010 11:18

   Ja  Jag är med och tävlar i en tävling där man kan vinna dom här sakerna!!! åhhhhh....... Hoppas jag vinner!!

Av Alexandra - 27 december 2010 10:06

Heej idag ska jag bara vara hemma (vad jag vet) 

Det är så skönt att ha jullov

Igår vad jag med Tilde<333 Vi var ute på hons tak och satt vid datorn!

Sen när jag kom hem såg jag på ARN nån annan som såg den??


Ni kanske undrar vad jag har fått i julklapp??


1. XperiaX8 (mobil) Med rosa skal

2. En kamera (nikon)

3. Presentkort på (stadium, hm och kappbhal)

4. Parfym

5. Locktång/Plattång


Byebye

Av Alexandra - 27 december 2010 10:06

Heej idag ska jag bara vara hemma (vad jag vet) 

Det är så skönt att ha jullov

Igår vad jag med Tilde<333 Vi var ute på hons tak och satt vid datorn!

Sen när jag kom hem såg jag på ARN nån annan som såg den??


Ni kanske undrar vad jag har fått i julklapp??


1. XperiaX8 (mobil) Med rosa skal

2. En kamera (nikon)

3. Presentkort på (stadium, hm och kappbhal)

4. Parfym

5. Locktång/Plattång


Byebye

Av Alexandra - 23 december 2010 18:08

Åhhh tänk imorgon är det julafton......<3333 gu va ja längtar idag träffade jag min kusin siri som hat kommit från stockholm hon är "ur gullig" Enligt mig och några fler eller kanske alla min lillebror är ju också "ur gullig" hihi men iallafall när jag och min syrra + mormor var på resturang och skulle äta lunch så såg jag nån gissa vem......... RABIH JABER från idol förra året jag vinkade åt honom när han skulle fara då han körde i sin bil att jag vågade min syrra vågade iallafall inte det asså vi hade typ spejat på honom hela tiden men han var typ gömd så varje gång min syrra elr mormor skulle ta mer mat så sa jag kolla om det äe rabih först så trodde inte min mormor det eftersom hon var vid maten när han kom och JAG såg han men sen såh hon att det var han när han skulle fara hem (med några andra) så stannade dom i hallen nära vart vi satt i allafall närmast då skulle han ta kort ty på hans kompis och en staty och då hörde jag hans zlatan lika röst och då visste jag att det var rabih!! 



Nu snart så ska jag mysa med choklad och god saker tack för idag

"det vart ett långt inlägg" Kramar Alle Kom ihåg KOMMENTARERNA!!!

Av Alexandra - 19 december 2010 15:32

Av Alexandra - 17 december 2010 17:40

Heejsan nu sitter jag vid datorn hos mamma och slappar jag har suttit lite vid paint och gjorde en smaily ses väl snart men först nåra blogg tips: www.ribbanz.bloggplatsen.se www.bloggamedhanna.blogg.se www.lillabessi.blogg.se och www.vintervisan.blogg.se <333



  

Presentation




${BlogTitle} - ${BlogDescription}


















${BlogTitle}





${EntryTitle} ${EntryDate} ${EntryTime} / ${EntryCategoryName} ${EntryBody}

? ${EntryCategoryName} |
Kommenta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards