mylife4ever

Alla inlägg under januari 2011

Av Alexandra - 31 januari 2011 13:08

Tjena, nu sitter jag och bara slappar framför datorn, Och jag är sjuk det är så jobbigt spydde ju 3ggr inatt inte kul asså. Men nu mår jag iallafall bätrre tror det blir skola imorn/ KRAM Snobben!


   (Bild från igår, leker typ FJORTIS!)

Av Alexandra - 29 januari 2011 10:45

Heejsan nu sitter jag och chattar med Tiisen och Mairo medans jag hör på Rihanna-Love the way you lie, part 2. I veckan har Tiisen varit sjuk då har jag haft "astråkigt". Men nu måste jag dra heejdåå!!



Av Alexandra - 20 januari 2011 15:35

Heej hejj nu har jag inte bloggat på ett tag men det gör väl ingenting för det är ju typ ingen som läser den...:-(  :-p  men aja idag har jag varit i skolan där vi har något som heter vikinga veckan det är sådär det är ju iallafall roligare än en vanlig skoldag! 


Nu kommer lite bilder+Dagen outfit!


        

Av Alexandra - 10 januari 2011 14:02

Heej nu har jag nyss sett en film med min syrra.... Isprinsessan den var okeej imorgon börjar skolan .....B*j*APA men det vart ett kort inlägg...Herråå



Dagen outfit


   Ful bild men aja.....  

Av Alexandra - 9 januari 2011 14:39

Heejsan jag har märkt att det är lite besökare i min blogg... men ajaaa ...Tipsa kanske om min blogg på era kanske lite kändare bloggar... Också har jag en fråga vet nån hur man lägger in videoklipp som man själv gjort....??

Av Alexandra - 3 januari 2011 22:27

Heejsan nu är jag hos min BF och ska sova   över där "Funny" HiHi Vi sitter och ser på Hockey ,Äter morotstavar , Gurka, Blomkål och dip, Och coca-cola.Idag har jag varit på innebandycúp Det var skoj vi vann en match och förlorade två men vi vann igår fasst då spelade vi bara en match. Den matchen vi spelade idag när vi vann med 2-0 då gjorde jag båda målen och min BF Var målis snacka om bra kanditater.....-!!

  

Tilde som en liten plutt...<333

Presentation




${BlogTitle} - ${BlogDescription}


















${BlogTitle}





${EntryTitle} ${EntryDate} ${EntryTime} / ${EntryCategoryName} ${EntryBody}

? ${EntryCategoryName} |
Kommenta

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards